Magnoliastämpel i blått
Publicerat den

Godmorgon!
Jag har gjort ett kort i blått idag. Det är en söt liten bebisstämpel från Magnolia. Jag har dekorerat med diverse blommor och en bebisfotcharm. Motivet är färglagt med distressdynor. 
Färger jag använt: Tattered rose, weathered wood, stormy sky och mustard seed.
 
Pappret jag använt är från Crate Paper. 
Vimpeldiesen i hörnet är från La-La Land Crafts Dies.
 
 
Hör gärna av er om ni undrar över något. 
 
 



Scrap och Ting

Så himla vakcert kort med alla detaljer. :)

Svar: Tack snälla för den fina kommentaren!
Marie None



URL: http://scrapochting.blogg.se/


Åsa/asamia

Å vilket superfint kort till en liten grabb.

Svar: Tack Åsa. Det värmer att du gillar mina kort!
Marie None



URL: http://asamia.blogg.se


Titti

Riktigt snyggt så fint charms är med de söta små fötterna , är själv svag för den söt lille killen och så mycket fina detaljer på. Kram Titti

Svar: Javisst är han söt . Jag gillar den stämpeln också.
Marie None





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?