Nallestämpel från Wellington
Publicerat den

Jag har använt mig av Bazzill vita cardstock som bas till mitt kort. Kortets storlek är 14 x 14 cm. De mönstrade fina papprena är från Wellington pappersblock. Helt underbara. Nallestämpeln är en clearstamp från Wellington. Motivet har jag valt att färglägga med distressdynor. Nallemotivet är enbart färglagt med en färgdyna i färgen ”vintage photo”. Kanterna på mönsterarken är rivna med en kantrivare och sedan distressade med infärgningsverktyg och distressfärgen ”walnut stain”. Infärgningsverktyget är en klar favorit- otroligt smidigt att använda.

Kortet har jag sedan dekorerat med små benvita halvpärlor och en söt nyckelcharm som jag fäst i hampasnöre. Lite pappersblommor och något grönt blad. Jag har använt mig av naturpapper som också är chalkat i kanterna med distressfärgen ”walnut stain”.
 
Är inte nallestämplen från Wellington helt bedårande söt?
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?